REKRUTACJA

ul. Wandy 13,
53-320 Wrocław

E-DZIENNIK

NASZ FACEBOOK

ŚWIETLICA ONLINE

REKRUTACJA

Biblioteka szkolna zaprasza
Uczniów klas 7 i 8
na
Walentynkową Zabawę Cytatową

Rozpoznaj z jakich utworów pochodzą poniższe cytaty o przyjaźni i miłości. Podaj tytuł i autora cytowanego fragmentu. Odpowiedzi prześlij do 14.02.2021r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wśród czytelników, którzy odgadną wszystkie cytaty prawidłowo będą rozlosowane trzy drobne upominki walentynkowe. Zwycięzcy zostaną poinformowani o nagrodzie i terminie odbioru przez dziennik Vulcan.
Życzę udanej zabawy!

 

POBIERZ PLIK ABY ZOBACZYĆ SZCZEGÓŁY KONKURSU

Ustalony przez Ministra Edukacji i Nauki harmonogram postępowania rekrutacyjnego do szkół dla młodzieży dostosowany jest do zmienionego harmonogramu przeprowadzanych egzaminów ósmoklasisty, w tym terminu wydania zaświadczenia o wyniku tego egzaminu przez Okręgowe Komisje Egzaminacyjne.

Grafika na białym tle z napisem terminy postępowania rekrutacyjnego i terminy składania dokumentów do klas pierwszych szkół ponadpodstawowych i klas wstępnych szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2021/2022

Terminy te nie dotyczą szkół policealnych, branżowych szkół II stopnia oraz szkół dla dorosłych  na rok szkolny 2021/2022. Harmonogramy do tych szkół będą ogłaszane przez właściwego kuratora oświaty.

Najważniejsze informacje

  • Wniosek o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami będzie można składać od 17 maja 2021 r. do 21 czerwca 2021 r., z wyjątkiem szkoły ponadpodstawowej dwujęzycznej, oddziału dwujęzycznego, oddziału międzynarodowego, oddziału przygotowania wojskowego w szkole ponadpodstawowej, oddziałów wymagających od kandydatów szczególnych indywidualnych predyspozycji oraz do szkół i oddziałów prowadzących szkolenie sportowe w szkołach ponadpodstawowych, do których wnioski składane od 17 maja 2021 r. do 31 maja 2021 r.
  • Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej o zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty należy złożyć od 25 czerwca 2021 r. do 14 lipca 2021 r.
  • Listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych ogłoszone zostaną 22 lipca 2021 r.
  • Listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych ogłoszone będą 2 sierpnia 2021 r.
  • W terminie od 23 lipca 2021 r. do 30 lipca 2021 r., w przypadku kandydatów zakwalifikowanych, składa się potwierdzenie woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu zewnętrznego, o ile nie zostały one złożone w uzupełnieniu wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej. W przypadku szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe - także zaświadczenia lekarskiego zawierającego orzeczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu oraz odpowiednio orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami i orzeczenia psychologicznego o braku przeciwwskazań psychologicznych do kierowania pojazdem.
  • W przypadku braku możliwości przedłożenia takiego zaświadczenia lub orzeczenia, rodzic kandydata lub kandydat pełnoletni informuje o tym dyrektora szkoły w terminie do 20 sierpnia 2021 r. do godz. 15.00. Należy wskazać wówczas przyczynę niedotrzymania pierwotnego terminu. Wówczas zaświadczenie lub orzeczenie składa się dyrektorowi szkoły, do której uczeń został przyjęty, nie później niż do 24 września 2021 r.
  • Nieprzedłożenie do 24 września 2021 r. zaświadczenia lub orzeczenia będzie równoznaczne z rezygnacją z kontunuowania nauki w szkole, do której uczeń został przyjęty. W przypadku szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe – w oddziale realizującym kształcenie w zawodzie, do którego został przyjęty.
  • Ogłoszony harmonogram uwzględnia również terminy przewidziane na czynności sprawdzające (o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe) oraz czynności przewidziane w postępowaniu odwoławczym (o których mowa w art. 158 ust. 6-9 ustawy – Prawo oświatowe).
  • W postępowaniu rekrutacyjnym do szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2021/2022 przeprowadza się postępowanie uzupełniające w terminach określonych w tabeli.
  • Kandydaci do szkół ponadpodstawowych, którzy nie zostaną przyjęci do szkół dla młodzieży w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2021/2022, będą przyjmowani do tych szkół w trakcie roku szkolnego (na podstawie art. 130 ust. 2 ustawy – Prawo oświatowe).
  • Za zapewnienie miejsca w szkole ponadpodstawowej wszystkim realizującym obowiązek nauki dzieciom i młodzieży zamieszkującym na obszarze powiatu odpowiada rada powiatu (zgodnie z art. 39 ust. 7 ustawy – Prawo oświatowe).

Materiały

Terminy rekrutacji do szkół na rok szkolny 2021/2022

Oryginalny tekst znajduje się na stronie: https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/terminy-rekrutacji-do-szkol?fbclid=IwAR37SvcJmkBLimglLOQxek6npZJd_3qVPur3JnxIsJqUYKUeVtW310dTmVI

W związku z powrotem klas 1-3 do nauczania stacjonarnego od 18.01.2021 przypominamy, że w szkole obowiązuje Procedura zapewnienia bezpieczeństwa w SP 76.

Ponadto informujemy, że:

1. Do szkoły może uczęszczać uczeń bez objawów chorobowych sugerujących infekcję dróg oddechowych oraz gdy domownicy nie przebywają w izolacji.

2. Uczniowie mogą być przyprowadzani do szkoły i z niej odbierani przez opiekunów bez objawów chorobowych sugerujących infekcję dróg oddechowych. W drodze do i ze szkoły opiekunowie z dziećmi oraz uczniowie przestrzegają aktualnych przepisów prawa dotyczących zachowania w przestrzeni publicznej (m.in. stosowanie środków ochronnych: osłona ust i nosa).

3. Rodzice dziecka mają obowiązek zaopatrzyć dziecko w indywidualną osłonę nosa i ust do zastosowania w przestrzeni wspólnej szkoły oraz w przestrzeni publicznej – zgodnie z aktualnymi przepisami prawa.

4. Uczeń nie powinien zabierać ze sobą do szkoły niepotrzebnych przedmiotów.

5. Zmianie uległ plan lekcji. Plan został zaktualizowany w dzienniku elektronicznym. Prosimy o przyprowadzanie dzieci bezpośrednio przed lekcjami ( nie dotyczy uczniów korzystających ze świetlicy szkolnej).

Klasy przebywają  w przydzielonych salach:

Klasa 1a - sala 13 (zajęcia dydaktyczne) + świetlica dolna (pobyt przed i po lekcjach)

Klasa 1b – sala 15 (zajęcia dydaktyczne)  + świetlica dolna (pobyt przed i po lekcjach)

Klasa 2a – sala 14 (zajęcia dydaktyczne+ pobyt przed i po lekcjach)

Klasa 2b – sala 12 (zajęcia dydaktyczne+ pobyt przed i po lekcjach)

Klasa 3a - sala 25 ( II piętro) (zajęcia dydaktyczne+ pobyt przed i po lekcjach)

Klasa 3b – sala 27 ( II piętro) (zajęcia dydaktyczne+ pobyt przed i po lekcjach)

6. Świetlica szkolna działa w godzinach od 7:00 do 17:00.

7. Uczniowie wchodzą do szkoły wyznaczonymi wejściami:
a) klasy pierwsze -wejście nr 4 (przy świetlicy),
b) klasy drugie -wejście nr 1 (wejście główne),
c) klasy trzecie -wejście nr 2 (wejście przy sali gimnastycznej ) w godz.7:00 – 7:30, po godzinie 7:30 wejściem nr 1 (wejście główne),
d) klasom zostały przydzielone osobne szatnie.


8. Odbiór dzieci po zakończonych lekcjach odbywa się według następujących zasad:
a) klasy pierwsze po zakończonych lekcjach czekają na rodziców w świetlicy (domofon przy świetlicy)
b) klasy drugie i trzecie po zakończonych lekcjach zostają w salach dydaktycznych, rodzic informuje o chęci odbioru dziecka pracownika portierni (domofon wejście główne).

9. Od 18.01.2021 wydawane są w szkole obiady zgodnie z nowym harmonogramem. W stołówce przebywa tylko jedna klasa.

10. Zajęcia nauk pływania odbywać się będą na sali gimnastycznej w formie zajęć ruchowych. Prosimy o zapewnienie dzieciom stroju sportowego.

11. Zajęcia w ramach pomocy psychologiczno – pedagogicznej odbywać się będą stacjonarnie według planu.

12. Biblioteka szkolna działa zgodnie z Procedurą zapewnienia bezpieczeństwa w Szkole Podstawowej nr 76.

W związku z rozpoczętą kwarantanną narodową informuję, ze opiekująca się naszą placówką Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 9  służy pomocą w tym szczególnie trudnym dla dzieci i młodzieży okresie, ze względu na liczne ograniczenia, w szczególności dotyczące kontaktów społecznych, w tym rówieśniczych.
Specjaliści PPP nr 9 we Wrocławiu codziennie pełnią dyżury telefoniczne dla uczniów, rodziców i nauczycieli. Aby skontaktować się z psychologiem lub pedagogiem wystarczy zadzwonić pod podany numer. Dyżury zostały rozpisane od poniedziałku do piątku od godziny 10.00 do 16.00. Szczegółowy harmonogram znajduje się na stronie internetowej poradni w zakładce aktualności pod nazwą   „Dyżury specjalistów udzielających porad i wsparcia dla klientów PPP-9 (Wrocław- Krzyki).

Ze specjalistami można kontaktować się także za pomocą poczty elektronicznej. Adresy dostępne są na stronie ppp9-wroc.pl w zakładce- kontakty.

 

Informuje także, że  MEN uruchomił  bezpłatną, całodobową infolinię 800 080 222, z której mogą skorzystać dzieci, młodzież, nauczyciele i rodzice, gdzie  uzyskają  wsparcie. Pod tym numerem dyżurują specjaliści, którzy udzielają pomocy psychologiczno- pedagogicznej. Więcej informacji na stronie internetowej MEN.

Wyzwanie Wyborcze Aglomeracji Wrocławskiej – wyniki!

W konkursie Aglomeracja Wrocławska, w którym mogli uczestniczyć uczniowie szkół podstawowych z gmin zrzeszonych w Stowarzyszeniu Aglomeracja Wrocławska, pierwsze trzy miejsca zdobyli i nagrody otrzymają (aktualizacja z dnia 23.12.2020):

1. 🥇 Szymon Szauksztel, Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Ratowicach, Gmina Czernica – programowalny robot edukacyjny Edison wraz z zestawem klocków.
2. 🥈 Justyna Rojek-Nowosielska, Szkoła Podstawowa nr 76 we Wrocławiu – czytnik ebook Amazon Kindle 10.
3. 🥉 Nie przyznano.

Oryginalny tekst znajduje się na stronie https://www.lnu.org.pl/wyzwanie-wyborcze-aglomeracji-wroclawskiej-2/

 

W internetowym quizie dla klas 4-6 pierwsze miejsce zajął

ŁUKASZ ADAMCZYK z klasy 6d

Serdecznie GRATULUJEMY!!!

 

W internetowym quizie dla klas 7-8 pierwsze miejsce zajęła

ALEKSANDRA DUBIEL z klasy 7a

Serdecznie GRATULUJEMY!!!

 

Województwa dolnośląskie i opolskie

l.p.

nazwisko

imię

klasa

1

Basałaj

Alex

7

2.

Białek

Jagoda Urszula

8

3.

Biel

Adam

8

4.

Bogacz

Ewa

7

5.

Boroń

Maciej

7

6.

Czujowski

Paweł

8

7.

Fulczyk

Kacper

7

8.

Gielniewska

Joanna Hanna

8

9.

Kiewra

Mateusz

7

10.

Kurlej

Franciszek

7

11.

Łacina

Karol

8

12.

Mielcarek

Mateusz

8

13.

Myszka

Jan

7

14,

Nieplowicz

Magdalena

8

15.

Rojek-Nowosielska

Justyna

8

16.

Samiliak

Nikita

7

17.

Wieczorek

Mikołaj

8

18.

Wittenbeck

Krzysztof

8

Informacja pochodzi ze strony:  Olimpiada Matematyczna Juniorów (omj.edu.pl)

Serdecznie gratulujemy!!! J                             

 

 

 

 

Zbliża się długo wyczekiwany okres Mikołajek i Świąt. Z tej okazji Samorząd Szkolny zachęca wszystkich uczniów do zmiany swojego zdjęcia profilowego w aplikacji Teams na motyw mikołajkowy. Jeśli ktoś chce, może narysować coś sam lub zrobić kolarz ze zdjęć dostępnych w Internecie. Serdecznie zapraszamy wszystkich do udziału w akcji!
Aby zmienić zdjęcie profilowe należy:
1. Kliknąć na swoje aktualne zdjęcie w prawym górnym rogu aplikacji Teams
2. Wybrać: zmień obrazek profilowy
3. Kliknąć przekaż obrazek
4. Następnie wybrać zdjęcie z motywem mikołajkowym i dać zapisz

 

 

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Przeczytaj.

Akceptuję pliki cookies na stronie SP76